سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

پول که باشه همه دوست دارن

 
7rang.ir

شما با عضویت دراین سایت علاوه بر اینکه می تونید تبلیغات رایگان انجام بدید میتونید به کسب درآمد بپردازید

کسب درآمد در این سایت به سه روش ذیل امکان پذیر میباشد.

1- درآمد اعتباری
1-1 اگر در زمان ثبت نام کد مربوطه به معرفتان را درج نمایید به حساب شما  مبلغ 5000 ریال اعتبار اضافه میشود.(کد من که معرف شما هستم 62334231)

2-1 در صورت جذب زیر مجموعه توسط شما بابت هر زیر مجموعه (رده اول) حساب شما  به مبلغ 1000 ریال شارژ خواهد شد. به شرط آنکه آن زیر مجموعه شما حداقل یک آگهی ممتاز و یا رایگان درج نمایید.

3-1 با ارائه پیشنهاد قابل قبول و یا گزارش اشکالات سایت در قسمت نظام پیشنهادات با توجه به نوع پیشنهاد یا گزارش حساب شما از مبلغ 1000 ریال تا 20000 ریال شارژ خواهد شد

4-1 در صورتی که زیر مجموعه رده اول شما کد فعال سازی نرم افزار دفتر تلفن (نسخه رایگان) را دریافت کند حساب شما مبلغ 3000 ریال شارژ خواهد شد.

توجه نمایید که درآمد های اعتباری قابل دریافت به صورت نقدی نبوده و فقط با استفاده از آن می توانید آگهی ممتاز درج کنید

2- در آمد درصدی از پرداخت های زیر مجموعه های شما (دریافت بصورت نقدی)

1-2 در صورت افزایش اعتبار توسط زیر مجموعه رده اول   شما (پرداخت نقدی) 3 درصد از مبلغ پرداختی به حساب شما واریز میگردد.

2-2 در صورت افزایش اعتبار توسط زیر مجموعه رده دوم  شما (پرداخت نقدی) 2 درصد از مبلغ پرداختی به حساب شما واریز میگردد.

3-2 در صورت افزایش اعتبار توسط زیر مجموعه رده سوم شما (پرداخت نقدی) 1 درصد از مبلغ پرداختی به حساب شما واریز میگردد.

شما میتوانید از دهم الی بیستم هر ماه در صورتی که جمع مبالغ واریز شده به حساب شما به حداقل 20000 ریال رسیده باشد ، درخواست دریافت وجه نمایید که به شماره حساب اعلام شده از طرف شما واریز خواهد شد.

3- نمایندگی جهت درج آگهی و کسب درآمد با استفاده از تخفیف مخصوص نمایندگی

در صورتیکه شما علاقه مند به کسب درآمد بیشتر و بازاریابی و ... میباشید می توانید با استفاده از این روش در شهر یا محله سکونت یا کار خودتان تبلیغ نموده و برای دوستان ، شرکتها و یا فروشگاهای مختلف با گرفتن هزینه از آنها به یکی از دو روش زیر آگهی درج نمایید.

1-3 روش اول نمایندگی

به ازای ثبت هر آگهی ممتاز براساس جدول زیر می توانید از تخفیف استفاده نمایید.
 از آگهی  اول                             تا آگهی  پنجم                        2  درصد تخفیف
 از آگهی ششم                         تا آگهی  دهم                         4  درصد تخفیف
 از آگهی  یازدهم                        تا آگهی  پانزدهم                     6  درصد تخفیف
 از آگهی شانزدهم                      تا آگهی  بیستم                      8  درصد تخفیف
 از آگهی بیست و یکم                  تاآگهی بیست و پنجم              10  درصد تخفیف
 از آگهی  بیست و ششم             تا آگهی سی ام                     12  درصد تخفیف

این افزایش درصد تخفیف تا رسیدن به 50 در صد ادامه داشته و پس از آن همه آگهی ها ثبتی توسط نماینده با 50 درصد تخفیف خواهد بود. در این روش نماینده برای استفاده از تخفیف می بایست حداقل پنج آگهی در ماه ثبت نماید.

2-3 روش دوم نمایندگی
در این روش نماینده با واریز مبلغ  بر اساس جدول زیر می تواند از تخفیف مورد نظر استفاده نماید.

 افزایش اعتبار به مبلغ  000/000/1 ریال 15 درصد تخفیف
 افزایش اعتبار به مبلغ  000/000/2 ریال  30 درصد تخفیف
 افزایش اعتبار به مبلغ  000/000/3 ریال  45 درصد تخفیف
 افزایش اعتبار به مبلغ  000/000/4 ریال  60 درصد تخفیف

در روش دوم نمایندگی محدودیتی در تعداد و نوع آگهی وجود ندارد

هنگام ثبت نام از شما کد معرف می خواد که شما این کد را وارد کنید (62334231 )

برای ثبت نام دراین سایت روی لینک زیر کلیک کنید

http://7rang.ir/active.aspx?uid=62334231


 

 




عسل پناهی ::: دوشنبه 85/12/7::: ساعت 12:3 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :3082
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عسل پناهی
من عسل هستم در شهر اصفهان زندکی میکنم در حال حاضر دارم درس میخونم در رشته کامپیوتر یه پژو 206 آلبالویی خوشکل هم دارم طرفدار تیم استقلال هستم رنگ مورد علاقه ام آبی هست درسم که تمام شد برای همیشه می رم دبی
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<